Welke verzendpartner levert mijn bestelling en wat zijn de bezorgopties?
Lounge by Zalando levert je bestelling binnen Nederland met PostNL. Levering vindt plaats van maandag tot zaterdag. Binnen welke termijn je het pakket kunt ...Lees meer
Hoe lang bedraagt de levertijd?
Elk product in onze online shop heeft een specifieke levertijd, die je kunt vinden in de productgegevens aan de rechterkant van de productfoto's. We ...Lees meer
Waar is mijn pakket?
Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestiging van de bestelling met daarin de verwachte levertijd. Zodra je bestelling ons warenhuis verlaat, ...Lees meer
Wat zijn de verpakkings- en afhandelingskosten bij Lounge by Zalando?
Bij Lounge by Zalando zijn de standaard verpakkings- en afhandelingskosten € 5,90 per bestelling, ongeacht hoeveel artikelen je bestelt. Combineer gerust artikelen uit verschillende ...Lees meer
Levering aan een afhaalpunt
Kan ik mijn bestelling aan een afhaalpunt laten leveren? Ja! Je hebt vanaf nu de mogelijkheid om je pakket te laten leveren bij het ...Lees meer
Waar levert Lounge by Zalando?
Lounge by Zalando biedt momenteel verzending aan naar adressen in België, Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland, Italië, Zwitserland, Denemarken, Zweden, Finland, Verenigd Koninkrijk, Polen, Spanje, Litouwen, Slowakije, ...Lees meer
Wat als ik niet thuis ben als de postbode mijn pakket komt afleveren?
Niet thuis? Geen probleem! Als je niet thuis bent, probeert PostNL het pakket te bezorgen bij de buren. Lukt dit niet, dan wordt je ...Lees meer
Wat te doen indien ik een beschadigd pakket ontvang?
Als je pakket beschadigd is aangekomen, willen we je vragen een korte beschrijving van de schade en 3 tot 5 foto's te sturen die ...Lees meer
Is het mogelijk om het afleveradres te wijzigen van een bestelling die al geplaatst is?
Zodra je je bestelling hebt afgerond en bevestigd, kunnen wij vanwege technische redenen helaas geen wijzigingen meer doorvoeren. Dit betreft zowel het afleveradres, de ...Lees meer
Is het mogelijk om de levertijd voor mijn bestelling te verkorten?
Helaas kunnen we niet voor alle artikelen op onze website een verkorte leveringstijd aanbieden. Deze leveringsoptie is alleen beschikbaar voor bepaalde verkoopacties. Controleer de ...Lees meer
Is het mogelijk om twee (of meer) bestellingen voor verzending te combineren, om verzendkosten te besparen?
Vanwege technische redenen is het helaas niet mogelijk om meerdere bestellingen op verzoek samen te voegen. Wanneer je een tweede bestelling plaatst kort nadat ...Lees meer
Kunnen artikelen uit een bestelling afzonderlijk van elkaar worden verzonden?
Vanwege technische en logistieke redenen zijn wij helaas niet in staat om artikelen uit een bestelling apart te verzenden. Je hebt een bestelling geplaatst, ...Lees meer
Worden alle artikelen van mijn bestelling in één pakket verstuurd?
Over het algemeen kunnen bijna alle artikelen in één pakket worden verstuurd. Bij acties met koffers of zitzakken worden de artikelen wegens logistieke redenen ...Lees meer