Waar is mijn pakket?

Waar is mijn pakket?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestiging van de bestelling met daarin de verwachte levertijd. Zodra je bestelling ons warenhuis verlaat, sturen we je een verzendbevestiging. Deze e-mail bevat een track&trace nummer, waarmee je op elk moment de exacte status van je pakket kan controleren.

Houd er rekening mee dat het in sommige gevallen 24 tot 48 uur kan duren voordat de tracking link actief wordt.

Kan ik nog wijzigen wanneer of waar mijn bestelling wordt geleverd?

Door een account aan te maken op PostNL kun je zelf je bezorgtijd of -plaats kiezen. Als je niet thuis bent tijdens de bezorging kun je via de tracking link zien of je pakket bij de buren is achter gelaten of naar een afhaalpunt is gebracht. Ook  laat PostNL een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op de track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

Mijn bestelling had al bezorgd moeten zijn!

Controleer de tracking link om te zien of het pakket is achtergelaten bij de buren of een afhaalpunt. Als dit niet het geval is en de verzendstatus is gedurende 5 dagen niet veranderd, neem dan contact met ons op via de contactopties onder dit artikel.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Neem contact met ons op.
Bel ons
010 2590360
Er gelden geen hogere kosten dan de basistarieven
Bereikbaar van ma-vr (07:00 - 20:00)
Stuur ons een berichtGebruik ons contactformulier om ons een bericht te sturen. Het kan tot twee dagen duren voor je een antwoord krijgt.
Stuur een bericht