Levering aan een afhaalpunt

Levering aan een afhaalpunt

Kan ik mijn bestelling aan een afhaalpunt laten leveren?

Ja! Je hebt vanaf nu de mogelijkheid om je pakket te laten leveren bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt, waarna je het wanneer het jou uitkomt deze binnen 7 kalenderdagen op kunt halen. Deze service is uiteraard gratis.

Hoe werkt een levering aan een afhaalpunt?

Als je je leveradres kiest, krijg je twee opties: levering op een huisadres naar keuze of levering aan een afhaalpunt. Als je kiest voor een afhaalpunt, vragen we je daarna om je woon -of kantooradres in te vullen. Op de kaart kan je dan kiezen uit de beschikbare afhaalpunten in de buurt. Controleer alsjeblieft dat de gekozen leveringsoptie correct is voordat je de bestelling bevestigt.

Hoe haal ik mijn bestelling op?

Als je pakket is bezorgd, ontvang je een bezorgbevestiging per e-mail. We raden je ook aan via je account de tracking-informatie te volgen nadat je bestelling is verzonden.

Let op:

  • Om je pakket op te kunnen halen, moet je een identiteitsbewijs laten zien en voor het pakket tekenen. Pakketten waarbij een handtekening is vereist, kunnen enkel door de geadresseerde worden opgehaald.

  • Mocht het afhaalpunt gesloten zijn, zal de koerier de volgende dag een tweede bezorgpoging doen.

  • Pakketten zullen tot 1 week na de bezorging bewaard blijven en, als ze niet worden opgehaald, hierna worden teruggestuurd naar ons warenhuis waarna ze niet opnieuw verzonden kunnen worden.

De verpakkings- en afhandelingskosten zullen altijd 5,90 EUR zijn, ongeacht de leveringsoptie die je kiest.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Neem contact met ons op.
Bel ons
010 2590360
Er gelden geen hogere kosten dan de basistarieven
Bereikbaar van ma-vr (07:00 - 20:00)
Stuur ons een berichtGebruik ons contactformulier om ons een bericht te sturen. Het kan tot twee dagen duren voor je een antwoord krijgt.
Stuur een bericht