Is het mogelijk om het afleveradres te wijzigen van een bestelling die al geplaatst is?

Is het mogelijk om het afleveradres te wijzigen van een bestelling die al geplaatst is?

Zodra je je bestelling hebt afgerond en bevestigd, kunnen wij vanwege technische redenen helaas geen wijzigingen meer doorvoeren. Dit betreft zowel het afleveradres, de betaalmethode als de maten van de artikelen.

Zodra je de bestelling hebt geplaatst, kun je deze nog voor een korte periode via je account annuleren. Als je bestelling al in behandeling is genomen in een van onze warenhuizen, is een annulering helaas niet langer mogelijk.

Wij willen je vragen je adres altijd goed te controleren voordat je een bestelling plaatst. Je kunt je afleveradres zowel in de persoonlijke gegevens van je account als in de laatste stap van het bestelproces wijzigen.

Door een account aan te maken op PostNL kun je zelf je bezorgtijd of -plaats kiezen nadat je bestelling is verzonden.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Neem contact met ons op.
Bel ons
010 2590360
Er gelden geen hogere kosten dan de basistarieven
Bereikbaar van ma-vr (07:00 - 20:00)
Stuur ons een berichtGebruik ons contactformulier om ons een bericht te sturen. Het kan tot twee dagen duren voor je een antwoord krijgt.
Stuur een bericht