Wat te doen indien ik een beschadigd pakket ontvang?

Wat te doen indien ik een beschadigd pakket ontvang?

Als je pakket beschadigd is aangekomen, willen we je vragen een korte beschrijving van de schade en 3 tot 5 foto's te sturen die duidelijk het beschadigde pakket en de inhoud ervan tonen. Daarnaast hebben we een lijst nodig van de ontbrekende items. Je e-mail, inclusief de foto's in bijlage, mag niet groter zijn dan 25 MB, anders kan het niet worden afgeleverd. Indien nodig kun je de foto’s ook afzonderlijk sturen. Wij raden je aan om het JPEG-formaat te gebruiken en deze te sturen naar service@zalando-lounge.nl.

We nemen namens jou contact op met onze verzendpartner en zodra we hun feedback hebben ontvangen, nemen we direct contact met je op.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Neem contact met ons op.
Bel ons
010 2590360
Er gelden geen hogere kosten dan de basistarieven
Bereikbaar van ma-vr (07:00 - 20:00)
Stuur ons een berichtGebruik ons contactformulier om ons een bericht te sturen. Het kan tot twee dagen duren voor je een antwoord krijgt.
Stuur een bericht