Helaas heb ik een verkeerd artikel besteld (maat, kleur). Is het mogelijk om artikelen om te ruilen of opnieuw te bestellen?

Helaas heb ik een verkeerd artikel besteld (maat, kleur). Is het mogelijk om artikelen om te ruilen of opnieuw te bestellen?

Lounge by Zalando heeft geen vast assortiment. In plaats daarvan bestellen we aan het einde van een verkoopactie alleen de door onze klanten bestelde artikelen rechtstreeks bij onze leveranciers. Daarom is het helaas niet mogelijk artikelen te ruilen of na te bestellen.

Maar je kunt verkeerd bestelde artikelen gemakkelijk en gratis terugsturen. Je vindt de benodigde retourdocumenten in je account.

De terugbetaling vindt plaats op het moment dat je retourzending is aangekomen en verwerkt in een van onze warenhuizen. In de regel kan dit tot maximaal 10 werkdagen duren na het verzenden van je retourzending. Houd er rekening mee dat het in sommige gevallen na ontvangst van de retourbevestiging, nog enkele dagen kan duren voordat de terugbetaling op uw rekening staat.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Neem contact met ons op.
Bel ons
010 2590360
Er gelden geen hogere kosten dan de basistarieven
Bereikbaar van ma-vr (07:00 - 20:00)
Stuur ons een berichtGebruik ons contactformulier om ons een bericht te sturen. Het kan tot twee dagen duren voor je een antwoord krijgt.
Stuur een bericht